Fatmaens34 8 plus vardı bende düşürdüm telefonumu tamiere vermek için yedekledim ve sıfırladım hooop telefon servis yok dedi 112 dahi aranmıyordu ana kartında bir sorun olmus dahada yapılamadı yeni telefon almak zorunda kaldım. Yazılımsal bir sorun olabilir ayarlardan operatör servislerini bir güncelle baktın olmuyor tamire götürmeni önerebilirim ama güvenilir bir yere. İnşallah bozulmamıstır cok pahalı suan telefonlar