Zeynp doktorum bana magnesie calcine diye bir toz verdi tamamen bebeğe zararsız sadece bağırsaklara laktasif etki yapan bir toz. Üç gün çıkamazsan bir kere kullan kendine göre ayarla dedi. Bir kere içtim çok etkiliydi baya rahatlattı beni. Doktoruna danış istersen. Çünkü benim de bağırsaklarım normalde sıkıntılıydı gebelikte de çok çok doğal beslenince düzene giriyordu. Mesela ailemin yanında memlekette her şeyin doğalından yerken çok rahattım. Ama şehirde öyle olmuyor maalesef. Doktoruna danış tavsiye ederim