bebeliannegeldi Busra2013 37+2de özeldeki doktoruma gittim 3870 37+3te devletteki doktoruma gittim 3500 dedi.
Busra2013 bebeliannegeldi her ıkı kıloda ıyı masallah ınsallah sag salım dogarlar hangısı dogruysa artık😍
21glcn Busra2013 hatırlamıyorum canım ama önde falan demedi hiç doktor, kesin doğru çıkmıyor zaten ultrason yanılma payı var ☺️
Busra2013 Cokistersengelerbence olsun cnm en fazla sezeryan olur saglıklı olsunlar zamanında gelsınler ınsallah😍
21glcn Mucizemyoldaa kuzum hiç hatırlamıyorum İnan ama iyidir tabi ki doktor eğer sorun var demiyorsa sıkıntı olmaz her bebek farklı takılma kilosuna yeter ki sağlıklı olsunlar ♥️
211212g Busra2013 35 te 2860 kg kontrollerim bitti artık iki hafta sonra doğum 3 gecer diye düşünüyorum ilk kızımda 38 haftada 3200 doğmuştu buda onun gibi olur seninde 3 kiloyu geçmiştir cnm merak etme ☺️