Meras_2603 canım ben de 20 haftalıkken merdivenlerden düştüm ama baya düştüm yani en az 10 basamak heryerim morardı doktorumu aradım karnına darbe almadıysan korkma kanaman olursa acile git dedi bşr şey olmadı çok şükür kendini strese sokma ama takibe al ağrın var mı kanaman var mı vs