Gizemmela Çok geçmiş olsun size de 🌺 MaşAllah sayılı günler kalmış neredeyse, Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah 🙏🏼 Maalesef doktora hemen gidemiyorum, acile gitsem bile saatlerce bekletiyorlar. Düşünün hala bebeğimin kalp atışını bile duyamadım, 16. haftada duyulabilir denildi. Doktor kontrolümde kanaman olursa ara bizi demişlerdi, diğer türlü 5 hafta var kontrole. Bulunduğum ülkede sağlık sistemi, Türkiye’deki sağlık sistemine hiç benzemiyor. O yüzden canım da sıkılıyor bu duruma.