ikramomm Gelişim geriliği olan var mı bebeğinde ölçümlerde haftası 1 hafta geri çıkması normal midir düzelir mi ya da öyle bir durum varsa bile
hunilimom ikramomm normal canım o an pozisyon dan bile geride veya ilerde çıkabilir 3-4 hafta gerilik önemlidir doktorlar icin
Esenkaplan ikramomm canim yemene içmeye dikkat et ac kalma bebege yarayan şeyler al ozaman fark kapanır
esmir ikramomm benim öyle dedi doktor misal ben 30 haftalık diye gitmştm doktor 28 olduğunu söyledi şok oldum valla ama iyi dedi sorun yok sadece dikkatli beslenmemi söyledi
ikramomm Tulayyy- normalde 17+6’da gittim ölçümlere çok dikkat etmedim ama 17+1 falan çıktı göz ucuyla gördüm ölçüm şeyini vermedi bu sefer
ikramomm Esenkaplan şimdi günde bir bardak süt süt falan yiyip içiyorum onun dışında pekmez tüketmeye çalışıyorum var mı başka önerileriniz
MelekMervertlek ikramomm bemmde o haftalarda öyleydi şuan 32 haftadaym 1 hafta öne geçti avokado muz yumurta tüketin bolbol öne geçer
Esenkaplan ikramomm canim kahvaltıda süt peynir ceviz kasar avakado muz kesinlikle haşlanmış yumurta bunlari tuket kahvaltıdan 2 saat sonra ara ogun yap yesil mercimek yemegi bebege kilo aldiriyor yogurt ye yanında et yemekleri sebze balik yani 2 saate bir ye ac kalma cig findik badem ceviz kaju tüket hergun 2 muz mutlaka ye seker problemin yoksa bak bebek nasil kilo alcak
ikramomm esmir keşke bana da böyle güzel konuşsaydı sorun yok deseydi içime rahat olurdu bana sürekli dikkat et beslenmene düzensiz yiyorsun kötü etkileniyor bebek dedi
Bsra-tasan06 ikramomm canım benimde 1 hafta geride ama doktorlara göre normal bende şuan 22 haftamdayım ama ölçümlerde 21 çıkıyor onlar milimlik ölçümler bir milim oynasa farkediyor o yüzden. Benimkinin kilosu 400 gr uğraşıyorum alması için
ikramomm Bsra-tasan06 benim 180 gr çıktı doktor bana da düzgün beslen bebeği daha da kötü etkileme dedi psikolojim bozuldu yemek yemediğimde kendimi suçlu hissediyorum şimdi
Zynpdeniz ikramomm benim de öyle 1 hafta geriden geliyor, beslenmeme daha da dikkat etmeye başladık inşallah toparlar. Doktorum 2 bardak süt, 1 kase yoğurt önerdi her gün. Ben sabahları her gün yumurta, ceviz, muz yiyorum.
ikramomm Zynpdeniz bende bir bardak süt bazen 2 oluyor yoğurt yiyemiyorum cebiz de şuan elimde yok gelmesini bekliyorum yumurta yiyorum muz yemeye başladım 🥲
Tulayyy- ikramomm moralını bızma yuksek tut bak benım yyuksek tamsıyon ve proteın kacagı sorunum var benegımn gelısımı 1 hafta gerıden gelıyor 32 haftamdayım tansıyon skıntılı seyretmeye devam ederse erken dogum rıskım var ama rabbıme dua edıyorm ve elımden gelenı fazlasyla yaomaya calısıyorm sende dıkkt et ve moralını yuksek tutt en onemlısı bu
Zynpdeniz ikramomm inşallah toparlayacaklar, başta ben de çok stres yaptım ama sonradan elimden gelen kendime dikkat etmek deyip elimden geleni yapmaya çalışıyorum. O yüzden stres olmayın, mutlaka toparlayacaktır
esmir ikramomm mesela ben hergün düzenli hissediyorum birazda bu beni rahatlatıyor kontrolüm var bu aralar bakalım en son bir kilo 300grdı