Tubmavi geçmiş olsun kaç gündür ağrıyor ben de salı günü olmuştum kolumu rahat hareket ettiriyorum ama ağrı tamamen geçmedi tabi🤦🏻♀️ Ama sol tarafıma yatıyorum hafif ağrı var ama sıkıntı etmiyor tamamen ağrı ne zaman geçiyor bilmiyorum ağrı kremi sürmeyi düşündüm de bir şey olur belli diye çekindim 😊