afifem Kızlar ben 20. Haftaya girdim tetanoz aşısı yapiliyormus bilgim yoktu hic aramadilar beni sağlık ocağından ben mi gideyim yoksa haftam gecti mi bilginiz var mi ne zaman yapiliyor
Polenpolen52 afifem tam zamanı canım bende bırıncıyı 21. hafta vuruldum yarın yetısmezsen pazartesı gunu sabah erkenden gıt
Seyturak afifem ben gittim ama doktorum 30. Hafta ben yapıcam sağlık ocağına gitme dedi oradan çağırdılar gitmedim. Önce doktorunuzla konuşun isterseniz
Eslem_1 afifem tam zamanı canım aslında aramaları gerekiyor ya da doktorunuz söylemedi mü hiç bende 20+4 de oldum ilk dozu 🌸
Nureeee Canım bende aynı dertten müzdaripim bana bebeğin hareketlerini tam anlamıyla hissedip öyle gitmem gerektiğini söyledi hemşire bekliyorum bende 😔
afifem Polenpolen52 Deletedmom727271 Ozge Kizlar teşekkür ederim peki aşı için randevu istiyorlar mi simdi baktim yarin için görünmüyor
Deletedmom727271 afifem perşembe cuma grev günleri ama sağlık ocakları yapıyor mu bilmiyorum canım bu grevi randevu gerekmiyor gittiğin ebe yapıyor aşıyı
afifem Eslem_1 Hayır soylemedi maalesef doktoruma detayli ultrasondan sonra gidecegim öyle söyledi sağlık ocağı en basindan beri arayan olmadi hic benim acaba kacirdigim baska sey var mıdır hic bilmiyorum
Eslem_1 afifem benden aşı günü bi de kan aldılar kan değerlerime baktılar başka da bir şey yaptırmadım 🌸
-PembePapatyam- Eslem_1 aşı günü sağlık ocağında kalp atımına bakılıyo mu bana ebe bakıcaö demişti ama bu normal ultrasınla mı oluyo
Eslem_1 -PembePapatyam- el doppleri var canım onunla dinliyorlar istersen ultrason yok ama 😊 benim kalp atımına vs bakmadılar 1 gün evvelinden doktor kontrolüm vardı zaten eğer kontrolüm olmasaydı aşı için değil de normalde de belki merak edip dinlerdim 🌸
Svmbhc afifem 29 haftada 2 ci dozumu oldum bisey olmadi cok sukur canim ilk 20 haftada vurulmustum benide aramayi unutmuslar ikincisinde bu hafta oldum
Tubmavi afifem bugünlerde yapılır gidin ben de 20. Haftadayım geçen gün yaptırdım hala acısını çekiyorım 😫