MihrimahVeAnnesiii nişan veya sancı gelirse hastaneye gitme olayını geciktirebildiğimiz kadar geciktiririz. Önemli olan sancıların (ilk doğumsa) 5 dk.da bire düşmesi ve düzenli gelmesi. Suyumuz veya kanamamız (nişan değil plesanta ayrılması yüzünden yoğun bir kanamadan bahsediyorum) olursa derhal hastaneye gitmeliyiz. Doktorum bu şekilde açıklamıştı bana. Epidural doğumu tecrübe etmedim ama önerenler var, önermeyenler var. Önerenler sancılardan kurtuldum kuş gibi oldum diyor. Önermeyenler ise bel ağrısı kaldı, ıkınamadım hissizleştim, ebeler müdahale edip karnıma bastırdı diyor. Yani kişiden kişiye değişen bir durum. Sağlıkla gelsin inşallah miniğin. Doktorların üç beş tüye takılacağını ise hiç sanmıyorum, için o açıdan rahat olsun. 😊