MihrimahVeAnnesiii evet epidural ile rahat olur canım,
Suyun geldiğinde gideceksin sancılara dayanabildigin kadar dayan,
Nişan az gelirse sıkıntı yok aşırı ve durmayan kanama olursa gitmen gerek bebeğin boynuna Kordon dolanmış olabilir çünkü aşırı kanama olursa,
Hepsinde duş alıp öyle gidebilirsin,
Sezeryan olduğum için 5.sorunu cevapliyamicam
İki 3 tel kılın lafını etmezler😁😁🤣