Mucizex ben korkmadım hiç çok şükür çünkü araştırdığımda covid geçirenlerde bebekle ilgili sıkıntı yaşayan olmamış hiç belirtilerim de 2. Covidim olduğu için anlamam zor olmadı tat koku gitti ateş öksürük hapşırır halsizlik yaşadım ilaç kullanmamı tavsiye etmedi hemşire ateşlenirsen günde bir parol iç dedi hala kötü hissedersen ambulansı ara dedi çok şükür atlattım sayılır