Kızımda 6 gün vardı öğrendim ama öğrenmekle bitmiyor bu sefer de acaba kimyasal mı acaba dış gebelik mi soruları sürekli kafanda dönüyo keseyi bebeği görene kadar 🤦🏻♀️ Bide kimyasalsa adet görüyorsun düşüyo daha çok üzülüyo insan bence adet günü beklenmeli oğlumda adetim geçince test yaptım öyle öğrendim doktora da 6 haftalıktım gittiğimde keseyi gördüm 7.haftada kalp atışını duydum bana kalsa 8-9. Haftalarda giderdim doktora eşim dayanamadı 😂