BusraYldrm2609 hiç ama hiç mantıklı değil ben iki kere yaptım pozitif çıktı ona güvendik herkese söyledik hata ettik tam bir hayal kırıklığı günüm gelince şarıl şarıl regl oldum. Ünlü bir doktor var belki bilirsiniz Mehmet Fatih Karslı diye adam bağıra bağıra erken gebelik testi yapmayın adetiniz 1 hafta geçince normal kaset test yapın diyor