BuFi2012 Fatos0707 Allah yardımcımız olur canım korkma. Benımde ilk doğum neyle karsılascamı bilmiyorum ama kolay olur inşaAllah.
Efruzelvineren Kbrskr 38. Haftadayız çok şükür ama benim ağrım ve kasılmam çok artık dayanılcak gibi değil sezeryan istedik doktorum da önce suni sancıyı deneyelim dedi salı gününü bekliyoruz
Fatos0707 Efruzelvineren daha erken degilm i sizin 41. Haftaya kadar bekliyolar bazen suni sancı için belki kendisi gelir
DnHazrlklar Canım benim suyum gelmişti sancım yoktu açılmamda yoktu suni sancı aldım yavaş yavaş arttırdılar ama açılmam yavaş ilerledi gece 3:30 tan öğleden sonra 18:00 ya kadar çektim 4 cm olunca epidural aldım etkisi ben de 1 saat oldu sonra bitti ama açılmalı hızlandırdı doktorum demişti zaten epidural şansın varsa yaptır mutlaka ağrıya gelince evet zor ama katlanılıyor bir şekilde Doğum yapınca anında unutuyorsun şuan bana hayal gibi geliyor korkma sakın
Gizemimi Fatos0707 40. Haftamdaydım ne sancı ne su bide herşeyim normaldi bebeğin kafası kanaldaydı ama malesef.. :/ direk sezeryan olsam daha iyi olurdu güle oynaya ameliyata girerdim o acıyla girmek zorunda kaldım
Efruzelvineren Fatos0707 erken canım ama dayanacak takatim kalmadı oturduğumda hiç bişeyim yok ama ayağa kalkmak benim için ızdırap bende anlamadım doktor deneyelim dedi peki dedim