Elifc12 bende korunmayı bıraktıktan beş ay sonra gebe kalmıştım benimde düşük oldu doktor sebepsiz düşük dedi fakat kurtajdan sonra tekrar gebe kalamadım eşimin ileri hızı sınırın biraz altında artık o mu etkili yoksa stres mi bilemiyorum canım. Siz ne kadardır deniyorsunuz?