Benim normal dogumdan sezeryana döndü keske hic o kadar sancıyı cekmeseymişim dedim bence daha kolay bir dogum şekli sezeryan normal doğumdada alttan fazlaca dikiş olabiliyor üstelik cis yaparken yanma vs daha sıkıntılı iki dogumuda aynı gün tatmıs biri olarak sezeryan korkulcak bişey değil kesinlikle. Zaten vucutta catlaklar oluyo o dikiş izini görümüyorsun bile zamanla oda geçiyor geçmesede sorun yok yüzünde taşımıyorsun o yüzü. Ayrıca bi csn çıkıyor normsl yada sezeryan her ikiside dogumdur