Bukre2310 benımde 7 yasında bi oğlum war okulada gidiyordu zor oldu ama cok şükür bu zamana kadar geldik korkma inşallah bak benım 34 haftada cıktı yukarıya kanama sıkıntı azda olsa kan gördügünde hemen koş hastaneye bide cıkmasa bile kanaman olmasa tek sorun sezeryanla doguruyorsun benım ilk dogumum normaldi şükür buda şimdilik öyle görünüyo