Merhaba
Dün plasentamın yani çocuğun eşinin rahim ağzına doğum kanalına yerleştiğini öğrendim tamamen kapatmış doktorum yukarı çıkma ihtimalinin olmadığını söyledi ama çıkan çok kişi okudum ve durumun çok riskli olduğunu artık araştırmanın perinatoloji bölümünün takip etmesi gerektiğini söyledi bu durumu yaşayan varmı ikinci gebeliğim birincisi sezeryan dü