Eslemezgi e bebeğin baby me markalı yenidoğan ıslak mendilini kullandım oğlumda yıllarca hiç pişik olmadı. Şuandada ondan aldım nasipse 2. Çocuğumada kullanacağım. Pamukla falan nereye kadar valla dışarda çok zor. Ben uğraşamam valla. Zaten doğumdan sonra yeterince şeyle uğraşıyoruz😂