Eslemezgi Bebislerin altını neyle siliyonuz Ben silak mendille siliyodum doktor yasakladı pamukla silmemi soyledi
Birminikcivciv Eslemezgi e bebekte büyük bebek pamukları var al ondan ıslat sil ben henüz bebeğim olmadı hamileyim inşallah bende o günleri görürüm ama ben sadece nacizane tavsiyem 🐣♥️
pinkymoms Eslemezgi daha iyi tabiiki ilk zamanlar tenleri çok hassas oluyor zaten anlarsınız en ufak şeyde kızarıyo o yüzden ilk zamanlar pamuk öneriliyor
Htccmmvv Altını nasıl siliyorsunuz sorusunu takı olarak anlayan ben yorumları okuyunca anlamam anne olmadan anlaşılmayan bir takım şeyler🙈
Ozlemyvz Eslemezgi ıslak mendili suyun altında çitileyin sonra onunla silin. Ablama doktor öyle yapabilirsin demişti
Yesim619 Eslemezgi bazı ıslak mendil ler de alkol falan içerdiği için pek onermiyolar ama saf su içeren ıslak mendiller Paraben sls içermiyor
Ozlemyvz Eslemezgi evet ıslak mendili yıkıyordu ablam kızı pişik enfeksiyon olmadı olmadı ondan sonra
Brnaebu Eslemezgi bende islak mendili yikayip kullandim,hatta her seferinde yikamaya gitmemek icin birkac tane yikayip boş temiz bir kutuya koyuyordum