MucizemmBenimm Elayvzz siz kaç haftalıksınız 🥰 Allah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲
Elayvzz MucizemmBenimm 10+5 inşlh canım bide bende sabahları hıçkırık oluyor 2 kez sonra geçiyor sizde de oluyor mu
MucizemmBenimm Elayvzz yok olmuyor o bugün 11+0 olduk ve doktor randevum var bakalım ne diyecek 🥰 dua edin lütfen güzel şeyler söylesin inşaAllah
MucizemmBenimm Elayvzz aslında yaptırmayacaktım ama doktorum ikna etti ikili taramaya ve yaptırdık ense kalınlığı 1,2 iyiymiş çok şükür burun kemiği de var bi sıkıntı yok dedi 🙈 kan sonucu da haftaya çıkacakmış inşaAllah güzel çıkar onun sonucuda 🤲
Elayvzz MucizemmBenimm benim doktorum da yaptıralım dedi haftaya bizde yaptırcaz bakalım inşlh herşey yolundadır