A-y-s-e-g-u-l aynen ben de sürekli yatıyorum daha önce düşüklerim olduğu için bu defa biraz daha titiz davranıyorum. Büyük ihtimalle ondan oluyor bel ağrısı. Rabbim miniklerimizi sağlıkla kucağımıza aldığımız günler göstersin inşallah 🤲 Biz de son 10 filan yazabilecek miyiz acaba o kadar uzak geliyorki, zaman biran önce geçsin istiyorum😃