Sıvı formdaki kremler bebeğin poposundan önce bez tarafından emiliyor
Yenidoğan yoğun bakımda çalışıyorum
.Bebeğin pişik olmaması için idrarlı veya gaitalı bezi çok tutmamanız gerek zaten dışkılar popoyu yaktıkça pişik oluyor
. Tuvalet iletişimine başlayabilirsiniz hem size hem bebeğe hem de maddi açıdan kolaylık olur
. Krem olarak SUDOCREM öneririm katı bir krem bebeğin poposuyla bez veya dışkı arasında bariyer oluşturuyor poponun yanmasını önlüyor baya da bereketlidir en ufak boyu bile en az 3 ay gider tabi yoğurt gibi de sürmemek lazım ☺️