Deside Sibel_3455 Nasıl besleniyorsum maşallah kilosu güzel doktor normal kilosu dedi ama bana dusuk geldi
gldn065807 Deside normal canım senin bebiste normal zaten artık daha hızlı kilo almaya basliycak sağlıkla doğsun da kilosuna takılma benim doktorum hep der 2500 olsun ama sağlıklı olsun der
Happybsrn Deside bu kg zaten ortalama ,bunun fazlası da olabilir demek minyon bebek,benimki de minyon son umudum son haftalarda kg alması fazlalasıyormus
Sibel_3455 Valla şuan 34.haftadayız aman aman beslenmiyorum canım ne isterse onu yiyorum en son giitğimde kntrole 2380 Di bende 8kg aldım şuana kadar, sizde kafaya takmayın normal bence
Beyzan738 Sibel_3455 canm hareketleri nasil seninkinin ben 33+5 haftalgm oncr daha cok hareketlydi smdj durgunlasti stres yapıyorum bole olncada
seon90 Deside evet canm daha iri doğuyorlar tabi işin içine genetikte giriyor.yani kız bebeği kilolu olanda oluyor.ama zaten doğduktan sonra kilo alıyorlar canm sağlıklı doğsun yeterki
Demongun11 Deside 2 haftaya kadar normal olduğu söyleniyor gelişiminde de bi sorun yok şükür biraz iri bebek olacak galiba