1mercimek_annesi Baby tuco hesapli beğenen de var beğenmeyen de. İçeriği güzel bir bez . Ben ucuzdan başlama taraftarıyım bez bu sonuçta çöpe gidicek yani yüksek fiyata alacağım bezin parasını baska seylere harcarim çocuğum icin ben böyle düşünüyorum. Yani 1 numara küçük diyen çok gördüm yorumlarda o yüzden 2 ve 3 numara aldim birer paket baktım 2 numara çok buyuk geliyor marketten 1 numara alirim hem elimde patlamamis olur 1 numara bez. Biraz da çocuğun kilosuyla alakalı ben şimdi 30.haftaya giricem bebeğin kilosu da doğurana kadar kac kilo olur bilemedigim için böyle bisey yaptim