@Burcubayram ben de sizin gibi gizli yaşamayı tercih eden biriyim. Ama benim tam tersi tanımayandan yabancıdan hiç zarar gelmez ama en yakından akrabadan zarar gelir bizde. 28 haftalığım daha akrabalara söylemedim çünkü herşey beklerim kendilerinden. Ama apartmanda ve arkadaş çevremde biliyorlar. 13 haftalıkken söylemiştim onlara da