Kızlar 17 haftalık gebeyim ailem ve arkadaşlarım akrabalar vs biliyor ama oturduğum binadaki komşularım bilmiyor. Samimi değilim ve konuşmayız komşularla. Nisan da badana boya yaptıracağım bina merdivenlerini silmeye gelen ablayı gördüm bugün boyadan sonra temizlik yapacağım yardım edersen ücretini veririm dedim tamam dedi. Olur da işi bırakır diye önden haber vereyim dedim telefon numarasını almak için. Ve kimseye söyleme diye de tembihledim gebeliğim binada duyulmasın diye. Sonra bi ihtimal söylerse diye pişman oldum. Söylerse erken değildir umarım ne düşünüyorsunuz?