Merhaba güzel hamişler. Bende 17+3 haftalık hamileyim. Mide yanması benim de oluyor ara ara. Ama Dr. Kanama dışında herşey normal dedi. Gebeliğe bağlı durumlar yani. Bebeğimin cinsiyeti erkek. Ayrıntılı ultrason için 1 ay sonraya randevu alabilirsin dediler ama randevu bulamıyorum. Şu an için güzel ilerliyoruz çok şükür. Magnezyum ve demir takviyesi alıyorum. Onun dışında ilaç kullanmıyorum. Sağlıkla alalım kucağımıza bebişleri inşallah.