17+1 den selam ✋🏻💐bulantılarım geçmişti 12 haftayken ama bazen bu ara yediğim şeylerden sonra midem saçma sapan hafif bulanıyor her zaman olmuyor ama ara ara oluyor uyuz oluyorum😆 hafiften hareketleri hissetmeye başladım böyle minik pıt pıtlar oluyor çok nadir de olsa. Elimi koyduğumda karnıma denk geldim ufak hareketine, 1-2 hafta sonra baya hissedeceğimiz günler gelecek 🤲🏻❤️