ARYA1
[bilinmeyen] şimdi okuyunca korktum ama benim bugün tüm gün boyunca karnımda bi sertlik vardı ama ağrım sancım akıntım hiç bişeyim yok acaba bi sıkıntı mı var ki
ARYA1
[bilinmeyen] yok dokununca hafif bi yumuşama oluyor ama sertlikten sonra kızım gene hareket ediyo. Yumuşuyor sonra gene taş kesiliyor gibi değişik bişiy. Açıkcası dün geceki ilişkimizden sonra bugün böyle oldu. İlişkiye bağlıyorum birazda
Elifdilara
[bilinmeyen] bende sıklıkla oluyor.her gittiğimde doktoruma söylüyorum ama pek onemsemiyor sanki
Elifdilara
[bilinmeyen] evet son gittiğimde biraz ısrarcı oldum magnezyum verdi.1 aydir her sabah bir tane kullaniyorum ama hic azaltmadı aynen devam ediyor kasilmalar.pazartesi kontrol insallah bakalim neler olacak
Parpali
Benim bildigim bebegim sertlesmesi cok normal bisey doguma kendini hazirlio die biliyorum eyerki agrin sizin yoksa normal agrin varsa gercek kasilma olarak gozukuyo cunku
Pcoslubiranne
[bilinmeyen] Ne iyi yazdınız benim ki bebek hareketi esnasında kasılıyor topluyor kendini 32.haftada soyledim nstde bir şey cikmadi 34 olduk haftaya kontrol var yine söyleyeceğim.Gün boyu sürüyor benim ki.Hep de ayni tarafa topluyor kendini.İnşallah normaldir.Hiç magnezyum da vermedi bana.
Esracim
[bilinmeyen] kasılma ve sertleşme nasıl birşey ki 🙁
Pcoslubiranne
[bilinmeyen] su iciyorum ama soda icemiyorum midemde problem var.Rabbim sağ sağlim doğurmayi nasip eder inşallah gercekten cok zor.
Aytug
Tam olarak nasıl bişey bu kasılma arkadaşlar bebeğim benimde toplanıyor bazen sağ tarafa bazen sol tarafa sanki sırtını dayıyor gibi karnıma taş oluyor sonra yeniden başlıyor hareketlere bende 32h dayım 2 günde bir magnezyum içiyorum..Gün içinde harekette ediyor sıpa bu kasılmayla beraber ağrı da mı olması gerekiyor 🙄 yalancı sancı dediklerimi oluyor o zaman.Benim 2.bebeğim ilki sezaryen olmuştu 37h5de ağrı sancı duymadım onda hatırlamıyorum da böyle kasılıyormuydu 🙄
Aytug
[bilinmeyen] tamam canım dediğin gibi bi çizelge yapayım bende saymadım kaç kere olduğunu ama oluyor sertlik ☺️ Ağrımda çatı ağrım sırt ağrılarım oluyor ama magnezyum içtiğimde hafifliyor rahatlıyorum.Teşekkür ederim yeniden takip edicem bakalım erken Doğum riskimde var korkuyorum hayırlısı ile şöyle bi 35lere gelseydim🙏🏻
behrem
teşekkürler paylaşım için. ben 22 haftalık hamileyim gün içinde 3-4 kere bu sertleşme durumunu yaşıyorum, pazartesi doktora gideceğim ve unutmazsam soracağım. bebeğimin 2 hafta büyük gözükmesi dışında hamileliğim normak ilerliyor fakat endişelendim inşallah kötü bir durumla karşılaşmam.
Lamis
[bilinmeyen] bende aynen boyke.oluyo🤔
Seydaglr
O kadar güzel şeyler yazmışsınız ki bende 22.haftamda sancı çektim sağ kasığımda 1saat geçmeyen bir sızlama ağrı çektim ardından doktora gittim ve iyiki gitmişim Doğum sancısı çekmişşm rahmim kısalmış doktor hemen ilaç verdi ve kullanıyorum çok şükür şimdi rahim uzadı ama takibe ve ilaca devam tabi o korku çok kötüydü Allah kötüsünü yaşatmasın hepimizin Bebiişlerini kucağına almayı nasip etsin inşallah bende doktora gitmesem ne olurdu düşünemiyorum bile çok şükür gitmişim
Kenanizm18
💙❤️🐣
Rumeysaylz
[bilinmeyen] Benimde yaşadığım bir durum doktoruma söylemiştim normal demişti ama 15 dk da bir olursa bu Kasılmalar hemen hastaneye gelmemi söyledi bu aralar dahada sıklaştı sanki geceleri uyandırıyor bazen pazartesi randevum var doktoruma soracağım yine çok korkuyorum erken doğum yapmaktan sağlıkla sıhhatle kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏
Esracim
[bilinmeyen] çok teşekkür ederim. Şuan 28+4 deyim. Şükür henüz hissetmedim bu tür belirti
Esra___
[bilinmeyen] biz de 28+4 olduk benim 25.haftadan beri var doktora sordum normal dedi rahim ağzı da 36 mm ölçtü en son ama şu son 2-3 gündür böyle minik bi tümsek oluyor karnımda baya da uzun sürüyor ağrı Yok ama sanki rahim sıkılıyor gibi oluyor bazen çok korkuyorum ben de erken Doğum olur diye
Ayse1608
[bilinmeyen] Ben anlayamıyorum bazen karnımın üst tarafı sert bazen alt tarafı ama bu beni rahatsız etmiyor 32.haftadayız kasık ağrılarım ara sıra oluyor ama bel ağrım hep var(bekarkende vardı)ne yazık ki bulunduğum yerde doktor sıkıntısı var tek Devlet hastanesi biliyorum ki gittiğimde birşey yapmıyorlar ilde ki randevuma kadar bekliyorum 😞
Oykuakbalikk
[bilinmeyen] Bende yasıyorum sertleşmeyi dün 1 saat içerisinde 3 kere yaşadım. Benimde sertleşmeden önce bazen sonrada olabiliyor vajinama sanki bıçak saplıyorlar olduğum yerde kalıyorum 3-4 gündür düzensiz bir şekilde yasıyorum. Bel agrısı cekmiyorum. 1 haftadır da yoğun bir. Şekilde kokusuz vajinal akıntım var, idrarda yanmada YÖK. Yarın doktor kontrolümüz var bakalım🤷🏻♀️
Ayse1608
[bilinmeyen] Teşekkür ederim 6 haftamız kaldı inşallah zamanında gelir 🙏☺️