Hayriyeoney 14 haftalıgım bebek bir hafta büyük gözükmesine rağmen 2 hafta sonra görürüz diyor önemli değil ilk bebeğim zaten ama insan da merak ediyor 🤭 siz çok erken öğrenmişsiniz bana göre
Sessizsevdam Dilayy Simdi doktordan geliyorum 13+0 oldum adet tarihime gore doktorum kiz olma olasıligi daha yüksek dedi ama kesin birsey söylemedi 16. Haftada söylerim dedi bakalim hayirlısı 2 kizim var 3. Yolda sanırım insallah saglikla gelsinlerde
dnz-d melekzehra aynen herkes gözünü korkutuyor insanın o yüzden şimdiden stres yapıyorum . İlaç falanda kullanılmıyor ya ağrısı çok oldumu
melekzehra dnz-d ilk başta ağrı oluyor ama gün geçtikte kesiliyor Doğum 3 gün biraz zor olur ondan sonra hafifliyor insan tek diyeceğim doğumdan sonra bol bol yürüyüş yap evin içinde falan yatma yatarsan ayağa geç kalkarsın
melekzehra dnz-d ilk kızım 8 aylık şimdi ise 11+1 günlük olduk hiç korkum yok hamileliğim kolay geçsin de
Dilayy Sibel31 Yok canm yolda hastaneye gittiğim yerde kanamam basladi düşük tehlikem var hastaneye yatısim yapildi bana da dualarinizda yer verir misiniz? 😔
Aselimm23 Dilayy aa çok geçmiş olsun umarım iyisindir canım Rabbim yardımcın olsun evlanı sana bağışlasın inşALLAH
Aselimm23 Dilayy ALLAH gönlüne göre versin İnşALLAH canım, benimde kızım var 20 aylık yarın haber bekliyorum bakalım sizin bebiş ne 🌸
Aselimm23 Dilayy inşALLAH canım, ALLAH sana bağışlasın inşALLAH sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin RABBİM