Yigitinannesi_ Dilayy 13 haftalık olduk 12 de erkek gibi dedi bklm obur ay kesinleşir ama kız hissediyodm 2 bucuk yasinda oglum var😂
miroski_22 Dilayy ben yarın gidicem kontrole henuz daha hic tahminde bulunmamisti doktorum bugün 12 haftalık olduk ama ultrasona gore 1 hafta geriden gidiyorduk geç döllenme olmuş bakalım ne diyecek doktorum🤗
Dilayy Yigitinannesi_ Allah gönlümüze göre versin canım hayırlısıyla inşallah benimde 3 yaşında oğlum var bende kızım olmasını cok istiyorum
Nurayrzgr 11+5 deyiz iinsallah 2 hafta sonra ogrencez…Saglikkli oldugunu duyayimda kız erkek farketmez 🥰
melekzehra 11+1 günlük 15. Haftamda kontrolüm var o zaman öğrenirim inşallah net bi şekilde Doğum 7 Eylül’e denk geliyor önceden sezeryan olduğum için Ağustos’un sonunu olur
dnz-d melekzehra sezeryanı sizmi istemiştiniz benim ilk ama bende sezeryan düşünüyorum . Nasıl geçiyor süreç 🙏🏻
Aselimm23 Dilayy ALLAH gönlüne göre versin İnşALLAH canım, benimde kızım var 20 aylık yarın haber bekliyorum bakalım sizin bebiş ne 🌸
Efemom2 Dilayy 12+1de ikiliye girdik ama doktor küçük daha diyip tahminde bulunmadı şuan 12+6 olduk 2hafta snra fln gidicem kesinleşir heralde☺️
Busssx Dilayy 13+4 şuan ikili tarama da erkek diye bir tahmin yaptı doktorumuz ama net değil tabi bakalım değişebilir de 😊
melekzehra dnz-d bn özel hastanede isteğe bağlı sezeryan oldum şükür çok iyi geçti hiç anlattıkları kadar kötü değilmiş 1 hafta içinde önceki hayatıma döndüm tüm işimi kendim görür hale geldim
dnz-d melekzehra aynen herkes gözünü korkutuyor insanın o yüzden şimdiden stres yapıyorum . İlaç falanda kullanılmıyor ya ağrısı çok oldumu