gulsonmez27 ben maaş mutemetiyim bizde sözleşmelide de dediğim gibi oluyor biz 3+1 Li veya süresiz sözleşmeli personellere de aynı uygulamayı yapıyoruz bu hastaneniniz SGK ile anlaşmasına bağlı bi durum aslında aralarında protokol imzalasalar böyle olmaz hem de siz hak kaybına uğramazsınız çünkü maaşınız kesildiğinde SGK size maaşı tam yatırmıyor 3/1 oranında yatırıyor