esraaaa223 24.haftada idari izne ayrılınca maaşınız eskisi gibi yatar ama diğer ek ödemeleriniz varsa onlar yatmaz. 32.haftada tekrar rapor alıyorsunuz çalışamaz raporu ondan sonra da zaten 8 hafta öncesinde 8 hafta sonrasında olmak üzere izniniz var maaşınızda herhangi bir kesinti olmuyor ek ödemeler yine yok tabi ki , memurlar için bu söylediklerim.