Hasanbbek Saelif Dr um zaten 1,5 ayda bir cagiriyor başından beri böyleyiz çok şükür bir sorun yok o yüzden ben çok özlüyorum tabi ama gidince de biraz büyüdüğünü görmek güzel şeyler duymak için bekliyoruz 🙂