Ezram2121 Saelif son 3 gün ama sadece kasırmalarim var bide yürüşe çikinca Altan bişey batiyor gibi geliyor
MMmerve_ Saelif mor lahana olmus 😬😬 dun kntroldeydım ıkı hafta sonra yanı 31ıncı haftada yıne gıdıcem sızın dktorunuzda ıkı haftada bırmı cagırıyo
Saelif Ezram2121 bende cok yuruyemiyorum karsiklarim agriyor doktora gidicem yarin öglen bakalim ne dicek insallah güzel haberler der 🤲
Saelif Morningstar aynen 70 gun diyor ama ben sezeryanim erken alirlar saglikli gelsinler bekleriz 🥰😔
Hasanbbek Saelif Bizde 30+0 olduk şafak 70 inşallah kontrolumuz Mart 15 inde bakalım Dr umuz ne dicek heyecanla karışık yoğun duygular yaşıyoruz zaman yaklastikca 🥰
Hasanbbek Saelif Dr um zaten 1,5 ayda bir cagiriyor başından beri böyleyiz çok şükür bir sorun yok o yüzden ben çok özlüyorum tabi ama gidince de biraz büyüdüğünü görmek güzel şeyler duymak için bekliyoruz 🙂