Sedaa06_ ilk oğlum Haziran sonunda doğdu şimdi temmuz ilk haftası gözüküyor. İlkinde de yarısını uzun yarısını kısa kollu aldım ilk haftalarında uzun giydirdim üzerini ince örttüm sonra oğlum çok terleyen bı bebek oldu ve kısa kollu ya geçtim ikiside lazım oluyor sen ikisini de al 😂