Ranaaa58 Ayhkn folik asit i geç saatte içtim. Doktorun verdiği diğer vitamin sadece sabah tok karnına diyo. Onu da sbaah içsem Bi sorun olur mu. Yoksa 1 gün sonra mı başlayım doktorun verdiğine
Ayhkn Ranaaa58 bir sorun olmaz canım korkma zaten folik asitin bitmiş son kalanı içmişsin multivitaminden devam et 👍🏻 O kadar pamuk ipliğine bağlı değil endişe etme
Bebikomm Ranaaa58 doktoruna danış canım kafana göre bırakma benimde 11 haftam 12. Haftanın sonunda gidicem doktora içicem gidene kadar hep direk 12 olsa 12 de bırak derdi direkt doktor o zaman değerlerine göre karar verir bence doktorlar
Ranaaa58 Bebikomm ya aslında şöyle normalde 12+1 günlük gebeyim. Doktorun dediğine göre de 13+2 oluyorum. O yüzden bırakıp bırakmamak ta kaldım. Doktorun bırakabilirsin dedi. 1 tane kaldığı için içtim bende sonradan da tereddüte kaldım açıkçası
Bebikomm Ranaaa58 bişi olmaz bitmiş zaten ki 9 ay kullananlar var bunu folik asit gelişimi için önemli zaten