Zeytin20 Gizemkocar pazartesi kontrolüm vardı o zaman konuştuk net olmamakla birlikte. 25 Mart günüm doluyor. Sezaryen olacağı için önce olacak. Haftaya cumartesi doğum planım düzenlenecek. 🤗
Gizemkocar Gizemkocar benim de 25mart gunum doluyor ama ben şuan mesela 36 gün kaldi demek yerine bir hafta en fazla eksiltiyorum ondan🥲 doktor 38i doldurmadan almam dedi diye