Dilarabozdemir Imasleeper inşallah vardır ve biz bilmiyoruz dur yada orda öyle yazmışlardır arkadaşım çok üzülür yoksa 🙁
Papiiii Dilarabozdemir herhalde bir yanlislik olmus.Yada yanlis gormusdur belkide o yuzden boyle bir hataya dusmesi doktorun nebilimm facia felan bu degere gore hamile degil canim ama insallah kisa surede kalir
twinboymama yani kesinlikle oradaki 0′ı görmemiştir doktor. başka bi açıklaması yok. 5 ten aşağı gebelik kesinlikle yok bunu bilmek için doktor olmaya da gerek yok. o an kafası dalgındır vs 0.265 i 265 olarak görüp yorumlamıştır. büyük bir hata.
cgnduru Dilarabozdemir banada aynısı oldu laboratuvarı aradım pozitif hamilesiniz dedi sevindim hatta olmuyordu o zaman bebegimiz sonra Bi baktım başında 0 var
Dilarabozdemir Mavidunyamm evet ama görümcesi de 4 aylık hamile oda aynı hastanede vermiş kan onun sonuçlarına bakmışlar hepsine onunda sonuçlarında hep 0 varmış ve şuan 4 aylık. Ayrıca doktor Hamilesin demiş o inanmamış ard arda sormuş evet hamilesin demiş doktor
gulsonmez27 Dilarabozdemir 0.100 ü geçerse pozitif.muhtemelen ilişkiden 2 gün sonrası gidip kan testi vermiş.Benim de öyle çıkmıştı çünkü