Dilarabozdemir Kızlar arkadaşım bugün kan verdi 0.265 çıkmış doktor hamilesin demiş kız özellikle sormuş emin misiniz diye evet demiş başında 0 olunca pozitif mi oluyor? Ben emin olamadım betası böyle olan var mı?
mucizeninannesi2022 Dilarabozdemir anam ben niye doğurmuyorum o zaman 3 senedir içimde çocuk emziremeden okula yollucam heralde ah o bilmez doktorlar
Melos12 Dilarabozdemir doktor bence doktor olduğuna emin olsun ilk 0 sonuç kızın negatif yani 5 ten sonra gebelik var demek
_Lavinya Dilarabozdemir Bu değer genelde herkeste ya 0 ya 1.20 olarak gözüküyor ya sabit bir değer gibi, buna bağlı olarak farklı bir deger çıktığı için demiş olabilir mi acaba🤔
Dilarabozdemir Barannbebek bende öyle düşünüyorum ama inşallah vardır çok sevdiğim biri ve çok istiyorum o da öyle rabbim kimsenin hevesini kursağında bırakmasın
Papiiii Dilarabozdemir doktoraa ne demis peki?oyle birsey tibben mümkün degil bunun yanlisimi olur ya ne doktorlar varyaa
Dilarabozdemir Papiiii arkadaşım bilmiyor sonuçları yani ne anlama geldiğini doktor Hamilesin demiş o kadar gerçekten mi demiş arkadaşım sormuş evet demiş
Dilarabozdemir Imasleeper inşallah vardır ve biz bilmiyoruz dur yada orda öyle yazmışlardır arkadaşım çok üzülür yoksa 🙁
Papiiii Dilarabozdemir herhalde bir yanlislik olmus.Yada yanlis gormusdur belkide o yuzden boyle bir hataya dusmesi doktorun nebilimm facia felan bu degere gore hamile degil canim ama insallah kisa surede kalir