Sedo Smymn set almayın bence ben aldım 1 tanesini kullanabildik sadece gerisi öylece duruyor 2. Ye hamileyim ona da kullanırım. Oğlum kullanmadı hiç sevmedi. Sadece sağdığım sütü içti yeni doğduğunda
Smymn Sedo bugün gittik set almak mantiksiz geldi birden 4 biberonu napiyim dedim 🥴 çünkü bütün uclari yeni dogana uygun bı tane küçük 0+ bir tanede büyük boy 6+ aldım ve emzik aldim avent Soothie yeterli diye düşünüyorum 😊