HavvaNurr38 Arkadaşlar philips avent yenidoğan biberon kullanan var mı ? Memnun musunuz, kapak kısmında atma oluyor mama birden dökülüyor diyorlar doğru mu ? Yenidoğan biberon alacağım ama ne alacağıma karar veremedim.
Smymn HavvaNurr38 bende setini almayi düşünüyorum mağazada çalışana sordum hiç sorun olmuyor bu urunlerde dedi
Merve234 HavvaNurr38 Hangi mağazaya girip sorsam satış temsilcisine avent öneriyor. Hem de anne memesine en yakın olaniymis
Yalcnnaysgll HavvaNurr38 ilk kızıma 2 yaşına kadar kullandım aralarda başka markada kullandım ama avent kadar memnun kalmadık ama chicco da baya başarılı yenidoğan biberonu damlatma akıtma kesinlikle yapmıyo
Funday35 HavvaNurr38 Dr.brown’s almanızı tavsiye ederim hem gaz yapmıyor bebeklerde hemde uçları bulunuyor Options+ olanlar yeni serisi hem faturalı orjinal ürün isterseniz hangi satıcıdan aldığımı atabilirim size ben n11 den aldım şuan indirimde cam olanı aldım 150ml ve 270ml aldım bugün geldi ve çok güzel gercekten aventlerin uçları Türkiye’de fazla yok yurtdışından sipariş vermek zorundasınız bende çok araştırdım almadan önce çünkü
HavvaNurr38 Smymn internette bazı yerlerde kapak kendiliğinden atıyor diye yazmışlar ama bilmiyorum ki
Sedo Smymn set almayın bence ben aldım 1 tanesini kullanabildik sadece gerisi öylece duruyor 2. Ye hamileyim ona da kullanırım. Oğlum kullanmadı hiç sevmedi. Sadece sağdığım sütü içti yeni doğduğunda
Smymn Merve234 ben ilk çocukta çok biberon aldim astari yüzünü geçiyor cam kullandim hep bu sefer cam istemiyorum uzun ömürlü kullanım için en çok icime bu oldu plastigi de iyidir diye düşünüyorum
HavvaNurr38 Yalcnnaysgll kapak kısmında atma olmadı mı hiç kendiliğinden onu çok merak ediyorum biberondan yana sıkıntı yok ama bebeğe mama içirirken birden kapat atıp dökülürse kullanışsız olur
Nurr122 HavvaNurr38 evet canım yaklaşık iki senedir kullanıyorum aventlerde kapaklarda atma oluyo oda makinada ve sıcak suda yıkayınca oluyo kapak sanırım genisliyo biberon olarak çok kullanışlı ve güzel ama atma konusu yüzünden 6. Avent biberonunu aldık eşim isyanda 😂
Busoo Funday35 bende onu alacağım ama ucunu ne diye alıyoruz bşr de cam yerine plastik aliyim diyorum
Yalcnnaysgll Busoo camda plastikte Yenidoğana cam tercih edin biraz büyüyünce ellerinden attıkları içim plastiğe dönersiniz
Funday35 Busoo Options+ antikolik olan ve geniş ağızlı olanlar öneriliyor Options+ yazlı olan biberon uçları oluyor canım n11 de satılıyor en uygun orda geniş ağızlılar anne memesine çok yakın birde uçları çok yumuşak bugün geldi ürünüm baya yumuşak anne göğüsü ucu gibi aynı bende plastik düşündüm ilk tanıdığım önce plastik almış ve koku yapmış çok kötü olmuş çöpe atmış cam olanı almış o yüzden cam daha sağlıklı diye tercih ettim ben
Naen HavvaNurr38 oğluma Dr.Browns geniş ağızlı cam biberon kullanmıştım. Hem emzirip hem de uzun süre sağdığım sütle beslememe rağmen hiç meme reddi ve gaz problemi yaşamadım. Akış hızının anne sütüyle benzer olmasından dolayı da çok memnun kalmış olduğum için şimdi yine aynısını tercih ettim.
Busoo Funday35 çok sağ ol 🙏 canım cam daha sağlıklı da yorumlarda biri kırıldı plastik alın demiş ona aldandım
Funday35 Busoo Rica ederim canım evet kırılma ihtimali var canım dikkat etmek lazım ama plastikte koku yapınca o da kullanılamıyor malesef
1prens1prenses1402 HavvaNurr38 ben oğluma aventinin setini almıştım 2 plastik 1 cam şeklinde çok pişman oldum hem meme reddi yaşadım hemde gerçekten akıtıyor kapağı sıkıntılı bu hamileligimde dr browns aldım antikolik biberon bakalım bide bunu denicem