Bende şuan 27 haftalığım biraz yürüyimm belim kopcak gibi agrıyor adım atarken resmen ağrı cekıyorum vücudum dıyoki yürüme resmen.. belim kitlenmiş gibi adım atmakta zorlanıyorum . Gecen haftaya kadar hiç böyle bi durum yoktu , yarın doktorumu arıycam .. bugün bi arkadasım dedi ki son iki ay sedyeyle yürüyen sandalyeyele muayeneye gelen varmış bizim doktora bazısı öyle gecırıyor malesf dıyor, doktorunuzla konusun mutlaka bu durumu siZ.. geçmiş olsun