Ya kızlar bende mi var bi anormallik hamile olup yer yer gezenler var. Fakat ben gerçekten yürüyemiyorum yani hele ki 10 dk sonra alttan afedersiniz bi şey çıkacak gibi hissediyorum o kadar bi baskı var ki ayrıca karnım taş gibi oluyor adım attıkça göbek deliğimin etrafı ağrıyor böyle kesik gibi . Annemler yürü diyorlar ama cideen olmuyor zorluyorum ama olmuyor 32. Haftamdayım Allah’tan çok kilo almadım :((