Benimde 36 +2 de sancım oldu gittim net de bir şey çıkmadı açıklıkta yoktu. Doktor yalancı sancidir. Düzenli değilse aldırış etme dedi. 2 gün oldu işte bugün gene düzensiz sancılarım var kalcama sırtıma ağrı giriyor. 2 dakika ayakta kalamıyorum yürüyemiyorum. Ilkinde hiç böyle olmamıştım. Hele az önce lavaboda ıkınırken doguracam sandım. Çok agrım oldu. Bebek hala çok hareketli her hareketinde acı hissediyorum ama 🤭 şimdi son kalan eşyalarını attım makineye ne olur ne olmaz diye çantamı tamamladım. Her şey hazır dursun belli olmaz bu bebelerin ısi. Sancılar duzenli degilse panik olma. Ama yarin git bi nst çektir.