meraltugbaaa
Bende 2 gün önce doktora gittim bebek suyunu azaldığını söyledi 2 ser tane ciger gelistirici ve antibiyotik verdi. İlaçlardan mi anlamadım 2 gecedir mide ağrısından uyuyamıyorum. Dun bebek hareketleri azdı sabahları normalde çok oynar bugünde varmi yokmu anlamadım böyle ara ara sertleşme oluyor psikolojik mi çözemiyorum. Doktoruma yazdım ignelerden dolayı azalma olabilir takip edin olmazsa gelin dedi bende şimdi gitsem mi gitmesem mi kararsız kaldım 😔