Nazendehanim Tekrar merhaba hanımlar ,bundan sonraki postum 2+ düşük sonrası tekrar gebe kalanlar olacak inşallah ☺️ Nerede rahim filmi cektirdiniz , ücreti ne kadardı anestezili /anestezisiz ?
benimmdunyamm Nazendehanim kesinlikle anestezzili çekil bir rüyaya daldım uyandım sanki çok iyiydi hiç canım acımadı 1300 olmuştum geçen sene Mersin’de
Hsnycvk Nazendehanim ben devlette anestezisiz çektirmiştim evet acılı geçiyo ama çekilmeyecek bir acı olduğunu düşünmüyorum bu daha çok kişinin acı eşiğiyle ilgili olabilir tabi😊
Nuraymehmet Hsnycvk Nazendehanim istanbulda çektirme imkaniniz varsa sonomed i şiddetle öneririm anestezili felan dgl cok hafif bi sızı oluyor normalde vajinal muayenede daha cok canim acirdi benim orda gayette dayandım zaten seni rahatlatiyolar ve ck.kisa sürüyor adet sancisi gibi bi agri oluyor islem bittginde o agrida bitiyor..sonrasinda hcbir agri aci sizi cekmedim çektirdiğim ay hamile kaldim
Nazendehanim Hsnycvk benim tedirgin olduğum nokta acı değil o alttan yapılacak olan işlemin başı aslında ondan geriliyorum , sağ ol canım
Nazendehanim Nuraymehmet İstanbul’dayım , doktorum bir yer söyledi Şişli’de ama adını söylemedi pahalı olduğunu düşünüyorum ondan bir fiyat analizi yapayım dedim dediğiniz yer Kadıköy’de mi
Kokturk Nazendehanim Hiç acılı olmuyor artık kimse korkutmasın sizi Ben altı ay önce oldum anestezi olmadı sadece adet agrısı gibi yarım saatlık kasık agrısı canım
adsmom Nazendehanim istanbulda echomarda oldum anestezisiz 0 acı 🙏🙏 hiç korkmayın internette yazılanları oluyup
Meleknkkk Nazendehanim ocağın 13ünde çekildi anestezili oldu uyudum uyandım öyle ağrı falan olmadı uyandıktan sonra da olmadı sadece biraz lekelendim o kadar. Özelde oldum 2000 tl
Meleknkkk Nazendehanim he bide ocağın 13ünde rahim filmi çekildi bana yine ocağın 30unda hamile olduğumu öğrendim 😊
Nuraymehmet Nazendehanim evet kadiköyde bn 800 e cektrmistim ama 5 ay oldu illaki fiyati artmistir.ama memnun kaldim bn zaten yorumlari cok iyiydi