Habus Ipeek-16 ben 4+6 da gördüm değer de 6.800 dü ayrıca son artış da %60 olmuş. Bence bir kontrole gidin siz de görürsünüz keseyi
Habus Ipeek-16 yok kuzum %100 artmamış ama %80 artmış korkma bu artış da yeterli bir artış bir sorun yok yani 🙏 ama yine de git keseyi gör için rahat etsin
Habus Ipeek-16 sen yanlış hesaplıyorsun galiba 🙌 2 katı artıştan kasıt %100 artış yani 5600 olması gerekiyordu doğru ama seninki %80 artmış ve 5 bin küsür kalmış % 50 olsa 4200 kalırdı değer 🙏
Ipeek-16 Habus ayyy canımm doğru valla 😂😂😂 kendi kendime %50nin altı diye hesaplıyorum nasıl nir oh çektim bilemezsin😊😊
Aslaninannesi01 Ipeek-16 benim 3400 gibi bu rakamdan 3 gün sonra 6000 küsur olmuştu ama sağlıklı ilerledi doğdu 6 aylık oldu kese göründükten sonra betanin nasıl yükseldiğinin önemi yok kese büyümesi önemli