Merhaba tokatta yasayan hamile arkadaşlar yeni hamile. Olup doktor arayisinda olanlar ben mart ayinda normal dogum yaptim doktorum üniversite hastanesinde aslihan alp Öztürk gercekten harika bi doktor ben son haftalarimda aslihan hanıma gectim ama gerçekten cok ilgilendi dogum sonrasinda 3 gun hastanede kalmam gerekti ve dogumhaneden cikmadan ve sonraki 3gun boyunca hep geldi ve kontrol etti cok ilgiliydi kendisi doktor arayisindaki arkadaslara siddetle tavsiye ederim